Polski rynek outletów jest już nasycony

Autor: Gazeta Wyborcza 16 września 2015 09:03

W Polsce działa tylko 13 dużych centrów handlowych typu outlet. I choć liczba ich klientów błyskawicznie rośnie, właściciele nie palą się do budowania kolejnych - informuje"Gazeta Wyborcza".

Anna Hofman z firmy doradczej Cushman & Wakefield uważa, że rynek jest relatywnie nasycony takimi obiektami, co ogranicza ich dalszy rozwój i w najbliższych latach właściciele będą je raczej rozbudowywać.

Mają one regionalny charakter, miejsce na duży outlet jest jeszcze co najwyżej na Śląsku - mówi Magdalena Frątczak z firmy doradczej CBRE. Optymalna ich lokalizacja to gęsto zaludnione obrzeża aglomeracji, gdzie do 1,5 godz. jazdy autem mieszka ok. 2 mln osób.

Czytaj więcej w "Gazecie Wyborczej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane