PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Polski rynek pod presją formatów convenience

Autor: retailanalisys.idg.com 6 lutego 2015 18:11

Niektóre rynki detaliczne, w tym Polska, zostały dotknięte przez deflację. Inne, jak np. Rosja i Ukraina odnotowały dwucyfrowy wzrost cen żywności. Ta sytuacja ma znaczący wpływ na wyniki finansowe sieci handlowych - czytamy w serwisie retailanalysis.igd.com.

W zeszłym roku szczególnie dynamicznie rozwijały się w Polsce sklepy o charakterze convenience. Sieć Tesco wprowadziła format do Polski  Tesco Express. Jerónimo Martins rozpoczął testy nowych konceptów w sieci Biedronka - oferta została rozszerzona m.in. o produkty świeże. Eurocash uruchomił natomiast pilotażowy program współpracy z PKN Orlen, w ramach którego na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    5,93

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7973

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane