PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Polski rynek powierzchni handlowych osiągnął dojrzałość

Autor: pr 19 lutego 2013 13:08

Po dwóch dekadach dynamicznego rozwoju, polski rynek powierzchni handlowych osiągnął dojrzałość. Pomimo wciąż rosnącej konkurencji, ten segment rynku posiada nadal duży potencjał, chociaż należy podkreślić, że jest znacznie bardziej selektywny - czytamy w "Przewodniku dla deweloperów powierzchni handlowych" przygotowanym przez CBRE oraz RegioPlan Consulting.

- Lokalizacja determinuje sukces centrum handlowego, ale wybór odpowiedniej lokalizacji to tylko jeden z pierwszych kroków. Specjalistyczna wiedza i doświadczenie dotyczące analiz zasięgu oddziaływania centrum są niezbędne. Każda decyzja wpływa na pozostałe i determinuje przyszłe opcje. Podstawą jest kompleksowe spojrzenie na cały proces przygotowawczy, aby na rynku pojawiło się dobre centrum handlowe, które odniesie prawdziwy sukces i będzie przysłowiowym ‘strzałem w dziesiątkę'. Należy jeszcze raz podkreślić, że ten sukces zależy przede wszystkim od przyszłych konsumentów centrum, i to właśnie oni są częścią składową sukcesu sieci handlowych obecnych w centrum oraz właściciela -mówi Hanna Bomba - Wilhelmi, CEO firmy RegioPlan Consulting.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kakisz 2013-02-27 12:33:55

    I podejrzewam, że w dalszej kolejności będzie na nim dochodziło do kolejnych transakcji. Jestem zapisany do newslettera Jartomu - dobre oferty potrafią znikać nawet w ciągu kilku dni, czego dotychczas nie było. Zanosi się na bitwę inwestorów o najlepsze okazje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,43

  • Min

    2,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.