Polskie sklepy Carrefour także zmniejszą asortyment

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 30 czerwca 2010 09:24

Lars Olofsson, prezes sieci, twierdzi, że operacja cięcia produktów rozpoczęła się już w działach spożywczych w marketach we Francji - informuje Gazeta Prawna. Redukcja ma na celu podniesienie sprzedaży. Odchudzanie asortymentu będzie dotyczyło także marketów w Polsce - ujawnia dziennik.

Jak czytamy w gazecie, z lutowych deklaracji firmy wynikało, że asortyment spożywczy w sieci na całym świecie ma być odchudzony o 15 proc.

W Polsce redukcja asortymentu jest związana z nowym podziałem na Carrefour Market (sklepy własne sieci) i Carrefour Express (placówki franczyzowe). Jak informuje Gazeta Prawna, w Carrefour Marketach odchudzona zostanie oferta produktów przemysłowych. Zwiększy się za to asortyment artykułów świeżych, takich jak warzywa, owoce, sery, wędliny czy mięso. Zdaniem Gazety Prawnej, to dowód na to, że sieć chce docierać do klientów o niższych dochodach. Według dziennika tym samym Carrefour będzie chciał konkurować z Biedronką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,19

  • Śr

    2,82

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane