Polskikoszyk.pl: Promowanie polskich produktów przekłada się na ceny u dostawców

Autor: www.dlahandlu.pl 26 stycznia 2017 11:26

Polskikoszyk.pl: Promowanie polskich produktów przekłada się na ceny u dostawców fot. za polskikoszyk.pl

Na rynku panuje przekonanie, że na sprzedaży żywności przez internet w Polsce się nie zarabia. E-grocery to jednak trend, którego nie wolno ignorować. E-delikatesy polskikoszyk.pl, które działają od maja 2016 r. chcą osiągnąć rentowność już w tym roku. Jakim sposobem? Najprostszym - poprzez dobre ceny od dostawców!

- Polskikoszyk.pl to produkty wysokiej jakości. Naszą przewagą jest m.in. szeroka oferta danego producenta. Mamy w asortymencie np. 200 produktów jednego producenta, a nie kilka wybranych jak w przypadku konkurencyjnych sklepów. Ponadto, mamy bardzo dobre relacje z dostawcami. Duża część z nich dała nam bardzo dobrą cenę za koncepcję promowania polskich produktów - mówi Robert Chojnacki, wiceprezes e-sklepu.

Jak już pisaliśmy, w delikatesach internetowych polskikoszyk.pl z każdych 100 zł blisko 74 zł wydawane jest na polskie produkty. Udział produktów polskich jest dominujący w niemal każdej kategorii. W największym stopniu informacja o wytworzeniu produktu w Polsce ma znaczenie dla chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, produktów dla zwierząt, kosmetyków, słodyczy, nabiału oraz owoców i warzyw – także – jeśli jest dostępna oferta – dla produktów ekologicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane