Ponad 54 mln zł przychodów sieci Coccodrillo

Autor: pr 5 czerwca 2017 09:09

Polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły przychody na poziomie 13,05 mln zł w maju br. W okresie styczeń – maj przychody polskich sklepów wyniosły 54,13 mln zł i były o 3% wyższe od zanotowanych w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W samym maju wyniosły 13,05 mln zł i były o 3% niższe niż rok wcześniej. Spadek jest efektem tego, że Grupa przeprowadziła mniej akcji promocyjnych niż przed rokiem, co jednak będzie miało pozytywny wpływ na osiągnięte marże. W polskim kanale e-commerce spółka zanotowała w maju 0,93 mln zł przychodów – to o 4% mniej niż przed rokiem. Od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wzrosły o 19% do 5,61 mln zł. Na koniec I kwartału tego roku sieć sklepów Coccodrillo na świecie liczyła już 489 punktów handlowych (z czego 246 w Polsce). To o 43 sklepy więcej niż rok wcześniej. Równocześnie rentowność sprzedaży w Grupie wzrosła w I kwartale do 2,35% wobec 1,93% w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane