Ponad 770 mln zł przychodów Almy Market

Autor: www.dlahandlu.pl 3 września 2013 09:35

Ponad 770 mln zł przychodów Almy Market

Spółka Alma Market podała wyniki finansowe za pierwsze półrocze br. W tym czasie firma zanotowała przychody finansowe w wysokości 770 973 tys. zł (759 067 tys. zł w analogicznym okresie 2012 r.). Zysk brutto wyniósł 155 971 tys. zł, w porównaniu do 150 967 tys. zł w I pół. 2012 r. Strata netto to 1 936 tys. zł.

Spółka prowadzi m.in. sieć 42 delikatesów Alma zlokalizowanych w największych polskich miastach.

Plany inwestycyjne przyjęte przez spółkę dominującą Alma Market na 2013 rok zakładają otwarcie łącznie do ośmiu nowych lokali handlowyc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mati 2013-09-03 16:31:35

    Nie prawda konspekt Almy jest bardzo potrzebny n a rynku dla ludzi którzy chcą zjeść mniej ale lepszej jakości.A takich osób przybywa!!

  • PAW 2013-09-03 14:43:40

    podobno jest coraz gorzej. wg mnie koncept almy w polsce sie nie sprawdził.



    drogi sklep z tandetnymi markami wlasnymi, brak wyborów dla konsumentów.

  • manager fmcg 2013-09-03 14:19:37

    żeby jeszcze płacili jak należy to by było ok.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.