Ponad połowa kasjerek ma do czynienia z nieprzyjemnym zachowaniem klientów

Autor: Rzeczpospolita 29 marca 2011 09:28

W ubiegłym tygodniu po kilkunastu miesiącach negocjacji związki zawodowe i organizacje pracodawców podpisały wspólną deklarację partnerów społecznych dotyczącą nękania i przemocy w miejscu pracy. Jest więc szansa na ograniczenie agresji ze strony klientów - czytamy w Rzeczpospolitej.

Rzeczpospolita przedstwiła wyniki anonimowej ankiety, jaką przeprowadziła lubelska inspekcja pracy wśród 167 kasjerek hipermarketów znanych sieci działających na jej terenie. Ponad połowa codziennie lub bardzo często ma do czynienia z nieprzyjemnym zachowaniem klientów. Zdecydowana większość badanych kasjerek, bo 80 proc., jest obiektem złości czy nieprzyjemnych uwag, poganiania, krzyków, obraźliwych ataków, 4 proc. zadeklarowało, że padło ofiarą przemocy fizycznej. Ponadto zdarzały się pojedyncze groźby pozbawienia pracy i śmierci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane