Ponad połowa zamówień w e-perfumerii Sephora pochodzi z miejscowości bez tradycyjnej placówki

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2015 11:15

Po roku działalności perfumerii internetowej Sephora skala zamówień w ciągu miesiąca jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach. - W pierwszym roku działalności przewyższyliśmy planowaną sprzedaż dwucyfrowo - podsumowuje Jakub Jasiński, e-commerce local leader.

-  Sephora dzięki wejściu na rynek e-commerce, powiększyła swój zasięg do wszystkich mieszkańców Polski, także tych zamieszkujących obszary odległe od najbliższej perfumerii. Ponad połowa zamówień online trafia do miejscowości bez stacjonarnej perfumerii. Widzimy też dopełnianie się perfumerii on-line z tradycyjnymi - wielu stałych klientów dokonało swoich zakupów w obu kanałach sprzedaży. Liczba zamówień okresu okołoświątecznego dwukrotnie przewyższyła nasze oczekiwania oraz kilkukrotnie przekroczyła wartość sprzedaży z miesięcy z pierwszego kwartału - komentuje Jakub Jasiński.
- Pod koniec roku wprowadziliśmy nowa markę - Urban Decay. Niebawem zaskoczymy klientów kolejną premierą światowej marki, która dostępna będzie wyłącznie w Sephora, a jej sprzedaż rozpocznie się właśnie w naszym sklepie on-line - dodaje Jakub Jasiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane