Poradnik e-Izby: Jak przygotować e-sklep na Walentynki

Autor: pr 26 stycznia 2017 09:20

Walentynki to dla wielu sektorów e-commerce bardzo lukratywny i gorący okres w roku. To czy e-sklepy wykorzystają go w pełni i z sukcesem zależy w dużej mierze od ich dobrego przygotowania się. Eksperci e-Izby opracowali poradnik zatytułowany “Jak przygotować e-sklep na Walentynki”.

Eksperci e-Izby radzą:
Najwcześniej pojawiające się zainteresowanie dotyczy wspólnych wycieczek, weekendów we dwoje w SPA itp. Ze względu na logistykę całego przedsięwzięcia i wyprzedawanie się ofert zostawianie tego tematu na ostatnią chwilę nie jest dobrym pomysłem. - Warto zauważyć, że klientami w tym przypadku są raczej osoby będące w bardziej zaawansowanym związku niż dopiero zaczynające spotykać się z daną osobą. - mówi Kamil Mazur, Business Development Manager, Tradedoubler

Według raportu "Lubię to czy kupuję to" konto w przynajmniej jednym serwisie społecznościowym ma 86% internautów w Polsce, a 63% korzysta z social mediów regularnie. Warto więc wykorzystać Walentynki, żeby zainteresować ich… swoją marką. Konkurs, dostarczający rozrywki oraz zbierający leady, niestandardowa akcja sprzedażowa wykorzystująca najnowsze funkcjonalności kanałów social media, współpraca z influencerem. 62% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że polubienie marki zwiększa sympatię do niej - pokaż im swoją markę w social media, przyciągnij ich uwagę i pozwól ją polubić. A może to będzie miłość od pierwszego wejrzenia? - radzi Julia Kałużyńska, Head of Social Media, Bluerank.

- Pierwsze newslettery zacznij wysyłać już w drugiej połowie stycznia. Nawet, jeśli nie będą one w całości poświęcone Walentynkom, warto umieścić w nich specjalne bannery, np. w stopce e-maila. Doskonale sprawdzają się wszelkiego rodzaju przewodniki i poradniki prezentowe („gift guides”) oraz listy życzeń. Bądź oryginalny i wyłam się z typowego, czerwono-różowego designu i „serduszkowego” klimatu newslettera - dzięki temu Twój newsletter wyróżni się spośród innych. Nie zapominaj też o singlach czy osobach, które nie świętują Walentynek. Tak zwane e-maile antywalentynkowe mogą być świetną okazją do zwiększenia sprzedaży wśród Twoich klientów - mówi Anita Wata, Key Account Consultant, optivo


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane