Poradnik e-Izby: Jak przygotować e-sklep na Walentynki

Autor: pr 26 stycznia 2017 09:20

Walentynki to dla wielu sektorów e-commerce bardzo lukratywny i gorący okres w roku. To czy e-sklepy wykorzystają go w pełni i z sukcesem zależy w dużej mierze od ich dobrego przygotowania się. Eksperci e-Izby opracowali poradnik zatytułowany “Jak przygotować e-sklep na Walentynki”.

Eksperci e-Izby radzą:
Najwcześniej pojawiające się zainteresowanie dotyczy wspólnych wycieczek, weekendów we dwoje w SPA itp. Ze względu na logistykę całego przedsięwzięcia i wyprzedawanie się ofert zostawianie tego tematu na ostatnią chwilę nie jest dobrym pomysłem. - Warto zauważyć, że klientami w tym przypadku są raczej osoby będące w bardziej zaawansowanym związku niż dopiero zaczynające spotykać się z daną osobą. - mówi Kamil Mazur, Business Development Manager, Tradedoubler

Według raportu "Lubię to czy kupuję to" konto w przynajmniej jednym serwisie społecznościowym ma 86% internautów w Polsce, a 63% korzysta z social mediów regularnie. Warto więc wykorzystać Walentynki, żeby zainteresować ich… swoją marką. Konkurs, dostarczający rozrywki oraz zbierający leady, niestandardowa akcja sprzedażowa wykorzystująca najnowsze funkcjonalności kanałów social media, współpraca z influencerem. 62% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że polubienie marki zwiększa sympatię do niej - pokaż im swoją markę w social media, przyciągnij ich uwagę i pozwól ją polubić. A może to będzie miłość od pierwszego wejrzenia? - radzi Julia Kałużyńska, Head of Social Media, Bluerank.

- Pierwsze newslettery zacznij wysyłać już w drugiej połowie stycznia. Nawet, jeśli nie będą one w całości poświęcone Walentynkom, warto umieścić w nich specjalne bannery, np. w stopce e-maila. Doskonale sprawdzają się wszelkiego rodzaju przewodniki i poradniki prezentowe („gift guides”) oraz listy życzeń. Bądź oryginalny i wyłam się z typowego, czerwono-różowego designu i „serduszkowego” klimatu newslettera - dzięki temu Twój newsletter wyróżni się spośród innych. Nie zapominaj też o singlach czy osobach, które nie świętują Walentynek. Tak zwane e-maile antywalentynkowe mogą być świetną okazją do zwiększenia sprzedaży wśród Twoich klientów - mówi Anita Wata, Key Account Consultant, optivo



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.