PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Poradnik: Wody markowe na wysokości wzroku, marka własna na niższych półkach

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2013 12:35

Poradnik: Wody markowe na wysokości wzroku, marka własna na niższych półkach

Produkty markowe, takie jak woda Staropolonka czy Wielka Pieniawa powinny znajdować się na wysokości wzroku, bowiem wtedy sklepy zapewniają sobie największy zysk - zgodnie z zasadą, że na najlepszych miejscach powinny być wyeksponowane produkty markowe, dobrze rotujące, przez co sklep zapewnia sobie najlepsze marże - informuje Małgorzata Agopsowicz - Weszka, kierownik działu marketingu Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7973

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane