PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Powierzchnia sprzedaży placówek CCC w Polsce wynosi ponad 174 tys. mkw.

Autor: PAP 24 lutego 2015 13:29

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych CCC wzrosła o 26,8 proc. i wynosi 284,3 tys. m kw. (w tym 173 tys. m kw. w Polsce) w stosunku do 224,2 tys. m kw. na koniec 2013 roku. Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych wzrosła o 6,4 proc. i wynosi 21 tys. m kw. na koniec grudnia 2014 roku (w tym 0,9 tys. m kw. w Polsce). Na koniec grudnia 2014 roku sieć sklepów należących do grupy kapitałowej CCC liczyła 729 placówek.

Zysk operacyjny CCC wyniósł w IV kwartale 102,9 mln zł wobec 95 mln zł rok wcześniej i wobec 120,5 mln zł konsensusu.
Z wyliczeń PAP wynika, że EBITDA grupy wyniosła w czwartym kwartale 124 mln zł. Analitycy spodziewali się tymczasem 130,9 mln zł EBITDA.

Przychody grupy w okresie październik-grudzień ukształtowały się na poziomie 682 mln zł (wzrost o 16,9 proc. rdr) i były zgodne z oczekiwaniami analityków na poziomie 680,9 mln zł. W całym 2014 roku grupa miała 422,76 mln zł zysku netto (wobec 125,2 mln zł rok wcześniej), 247,3 mln zł zysku operacyjnego (wobec 167,5 mln zł przed rokiem) i 2,01 mld zł przychodów (przed rokiem było to 1,64 mld zł).

W czwartym kwartale CCC kontynuowało rozwój na rynkach zagranicznych. Spółka otworzyła 12 sklepów w Niemczech, 5 w Austrii, 4 w Czechach, po 2 na Węgrzech, Słowacji i Słowenii, po 1 w Chorwacji i Turcji oraz 6 franczyzowych w Rumunii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.