PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Pozycja produktów pod marką własną będzie się umacniać

www.portalspozywczy.pl 30 marca 2014 20:36

W dobie globalizacji obserwujemy dynamiczny rozwój sieci handlowych, a wraz z nimi wzrost znaczenia produktów marek własnych, których pozycja na rynku na przestrzeni najbliższych lat będzie się umacniać. Produkcja wyrobów pod marką własną będzie stanowiła kluczowy punkt w strategii zarówno średnich, jak i dużych przedsiębiorstw działających w branży mięsnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Dla średnich firm to szansa na wyeliminowanie kosztów związanych z promocją i marketingiem, oraz nawiązanie relacji partnerskich z detalistą. - Dla dużych graczy, producentów najpopularniejszych marek o zdywersyfikowanej produkcji to przede wszystkim kluczowy czynnik przychodów oraz możliwość wejścia na bardzo chłonny rynek i ulokowania produktów na półkach sieci handlowych, które w niektórych przypadkach posiadają tylko produkty marek własnych - zaznacza Wiesław Różański. - Należy zauważyć, że sieci handlowe jako właściciele private label coraz większą uwagę zwracają na rozwój jakości produktu, oferując tym samym zdywersyfikowany "koszyk" artykułów marki własnej. Kluczowym wyróżnikiem produktu nie jest więc jedynie cena, istotna staję się również jakość. Minęły bowiem czasy, kiedy artykuły spożywcze marki własnej skierowane były wyłącznie do mniej zamożnych klientów - dodaje.

- Właściciele sieci handlowych wykorzystują narzędzia marketingowe, takie jak atrakcyjne opakowanie, skutecznie wpływając na wielkość sprzedaży i rozpoznawalność marek własnych, o czym świadczy popularność między innymi takich brandów jak PIKOK sieci Lidl czy Kraina Wędlin dyskontu Biedronka - wskazuje prezes UPEMI.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.