Prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz zostały zakończone

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2016 09:27

Zakończył się etap projektowania nowego obiektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Galeria zyskała nową tożsamość architektoniczną, która stanie się kluczowym elementem wyróżniającym galerię w całym regionie.

Prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz zostały zakończone. Koncepcja architektoniczna nowej bydgoskiej inwestycji firmy Carrefour powstała w pracowni Space Architects. Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji.

 

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II. Lokalizacja dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

Na powierzchni outletu 17 000 m. kw. GLA Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie operator spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 m. kw. uzupełniony dodatkowo o stację paliw. Przebudowa dotychczasowej galerii handlowej na outlet dobrze wpisuje się w aktualne trendy na rynku. Centra wyprzedażowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów, a realizowane rozbudowy i modernizacje obiektów przyciągają wielu nowych najemców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,02

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane