Prezes Almy: Hurtownia danych pomaga zrozumieć wzorce zakupowe

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 17 lipca 2015 12:10

Priorytetowym obszarem wykorzystania analityki jest zrozumienie wzorców zakupowych konsumentów oraz dostosowanie do nich portfolio produktowego i polityki cenowej. - Dzięki najnowocześniejszej hurtowni danych mamy szybki i łatwy dostęp do danych na potrzeby zarządzania operacyjnego, a przede wszystkim na potrzeby działań marketingowych - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

- Drugim filarem analityki jest rozbudowany program lojalnościowy Klub Konesera, obejmujący ponad 300 tys. aktywnych klientów, co pozwala na ściśle spersonalizowaną komunikację marketingową. Ogromne korzyści z analityki odnieśliśmy także podczas wdrażania marki własnej Food & Joy, kiedy precyzyjnie śledziliśmy wzorce zakupowe - dodaje Jerzy Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • monaco 2015-07-20 00:20:06

    ... Panie M! to też ktoś Panu Pisze? bo o winach już wiemy kto!!!

  • ekonsulting 2015-07-17 23:19:41

    Analiza danych i marketing spersonalizowany:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.