PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Prezes Brandbq: Dość z „mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

Property News 5 września 2013 10:39

Prezes Brandbq: Dość z „mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

Nastał bardzo dobry czas na wprowadzanie nowych sieci handlowych - uważa Krzysztof Bajołek, prezes firmy Brandbq, właściciel sieci Reporter i sklepu internetowego Answear.com. Dodaje, że polski rynek jest już nasycony podstawowymi, „mainstreamowymi" markami i produktami. Mały jest wybór, jeśli klient szuka „czegoś innego", niszowego lub po prostu lepszej jakości.

To bardzo dobry czas na wprowadzanie nowych marek, pod warunkiem, że ma się odpowiednie zasoby finansowe. Dziś na zwrot z inwestycji trzeba bowiem czekać o wiele dłużej, niż kiedyś, kiedy mieliśmy do czynienia z lepszą kondycją gospodarczą. Ale jest też zaleta tej sytuacji - dostępność wielu lokali na rynku, w których można "przebierać", oraz mniejsza aktywność konkurentów. Jak wspomniałem, trzeba mieć jednak odpowiedni zasób gotówki i wiarę w to co się robi - dodaje Krzysztof Bajołek.

Biznes odzieżowy, modowy to skomplikowane i długotrwałe przedsięwzięcie. Trzeba mieć sporo środków finansowych i dużo cierpliwości potrzebnej do konsekwentnego wdrażania dobrych pomysłów. Do tego niezbędny jest jeszcze zespół doświadczonych osób, które systematyczną pracą, na wysokim poziomie, pozwolą na osiąganie sukcesów. A przeciwności jest wiele: ostra konkurencja, wysokie czynsze i zachowania klientów, którzy zawsze chcą kupować tanio i "sprytnie". Pojęcie "smart shopping" jest już mocno zadomowione w umysłach konsumentów, a kryzys bardzo temu zjawisku sprzyja - uważa prezes Brandbq.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • GorzkaPrawda 2016-04-28 12:38:57

    Poczytajcie opinie o BrandBQ i ich Medicine. Ubrania nie warte swojej ceny i pracownicy w sklepach, ma których żeruje Centrala. Jak jakiś pomysł im nie wypali to na siłę pracownicy muszą udowodnić, że się da. Jak nie to Dyrektor Handlowy ucina premie. A sprzedawcy mogą liczyć na podwyżkę tylko przy podniesieniu płacy minimalnej. Kółko wzajemnej adoracji, które chcę uchodzić za Brand na wysokim poziomie, markę premium. Tak naprawdę mają ogromny problem z organizacją pracy. Wyzysk pracowników. Nie warto tu pracować. Chyba, że prezes jest Twoim wujkiem lub jesteś w dołku finansowym i potrzebujesz pracy od zaraz. (Ja pracuję w tej firmie jako Kierownik i nie mogę nic zdziałać dla swojego zespołu. Jak tylko znajdzie się okazja to stąd uciekam.) NIE POLECAM TEJ FIRMY.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,92

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.