Prezes Carrefour Polska: Nieustannie pracujemy nad naszymi markami

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2017 15:23

Carrefour wprowadza nowe linie produktów marki własnej. I zamierza je poszerzać o kolejne kategorie żywności. – Będziemy stale starać się odnawiać gamę produktów w markach własnych, wprowadzać innowacje. Rozwój marek własnych to strategia, która nigdy się nie kończy – mówi prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges.

Obecnie Carrefour wprowadza osiem linii, które obejmą takie produkty jak: słodycze, płatki śniadaniowe, przekąski. Wśród nich znalazły się marki: Chocolate Place, Cookie Place, Snack Bar, Crumbies.

Jak mówi prezes Carrefour Polska, obecnie marki własne mają około 10 proc. udziału w sprzedaży sieci Carrefour. Zastrzega, że cel, który wyznacza sobie spółka, nie polega na powiększaniu tego udziału.

- Uważamy, że naszym zadaniem jest oferować produkty, jakich spodziewają się nasi klienci, w bardzo dobrej relacji ceny do jakości. Chcemy też odpowiednio selekcjonować produkty marek własnych i dostosowywać je do poszczególnych sklepów, formatów – mówi Guillaume de Colonges.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane