Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową

www.portalspozywczy.pl 31 stycznia 2013 09:21

Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową

Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska zapowiada dalszy rozwój i umacnianie pozycji sieci w Polsce. Carrefour tak jak większość sieci handlowych odczuł skutki powolnienia gospodarczego w naszym kraju, chce jednak walczyć o klienta m.in. prowadząc agresywną politykę cenową.

- Obserwujemy tendencje kryzysowe na rynku, które trwają już od 2 lat. Dotyczy on większości sektorów, w tym także wielkiej dystrybucji. Nasza firma odczuła ten kryzys pod koniec 2012 roku, szczególnie w listopadzie i grudniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

I dodaje: - Teraz musimy przygotować się na najbliższe miesiące, zwłaszcza w kontekście bardzo silnej, w ostatnim czasie, ekspansji sieci hard-dyskontowych.

- Celem Carrefour jest dalsze umacnianie pozycji firmy w Polsce, która będzie zarazem jednym z krajów, w których Grupa zamierza intensyfikować swoją obecność w różnych formatach - tłumaczy Jean Anthoine.

W tym roku francuski operator stawia na niskie ceny, które mają przyciągnąć do sklepów polskiego konsumenta. - W 2013 roku Carrefour będzie także dalej realizował strategię bardzo agresywnej polityki cenowej - mówi prezes Carrefour Polska.

Carrefour planuje także dalszy intensywny rozwój w Polsce. - W 2012 roku priorytetem dla Carrefour był rozwój sieci franczyzowej. Otworzyliśmy wspólnie z naszymi partnerami ponad 170 sklepów i na koniec roku mieliśmy prawie 300 sklepów franczyzowych. Dynamika otwarć stale rośnie, każdego miesiąca otwieranych jest między 15 a 20 nowych sklepów, co utwierdza nas w przekonaniu, że w 2013 roku uda nam sie utrzymać tempo otwarć na poziomie ok. 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie - zapewnia prezes Carrefour Polska.

W 2013 r. tak jak w 2012 roku Carrefour skupi swoje wysiłki na rozwoju formatów, które zdobywają sobie coraz większą przychylność klientów, czyli sklepów osiedlowych. - Sklepy osiedlowe to miejsce, w którym Polacy coraz chętniej robią zakupy, cenią je za lokalizację, dogodne godziny otwarcia, atmosferę - wyjaśnia Jean Anthoine.

Dodając, że w 2013-2014 firma przewiduje otwarcie dwóch nowych hipermarketów oraz budowę centrum handlowego przy istniejącym hipermarkecie w Sochaczewie.

Pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz ponad 250 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.