Prezes Carrefoura: Sieć stacjonarnych sklepów pozostanie podstawą sprzedaży detalicznej

www.portalspozywczy.pl 5 lutego 2016 16:17

Kombinacja wielu formatów sprzedaży, dogodnych lokalizacji i wysokiej jakości produktów pozwala nam odgrywać istotną rolę na rynku europejskim - powiedział Georges Plassat, dyrektor generalny Carrefour w rozmowie z francuskim czasopismem Les Echos.

Jak przyznał dyrektor generalny Carrefoura, sieć radzi sobie bardzo dobrze w Europie, a w ciągu trzech ostatnich lat notowała progres także we Francji. - Wierzę, że kombinacja wielu formatów sprzedaży, dogodnych lokalizacji i wysokiej jakości produktów wciąż pozwoli nam robić różnicę na rynku europejskim.

W opinii Plassata sieć stacjonarnych sklepów pozostanie podstawą sprzedaży detalicznej. - Klienci oczekują bezpośredniego kontaktu, doradztwa i obsługi klienta. Niezależnie od tego będziemy rozwijać naszą ofertę w kierunku skoordynowania działań offline i online - dodaje.

Dużym krokiem w kierunku realizacji tej wielokanałowej strategii był sfinalizowany na początku 2016 roku zakup sieci Rue du Commerce.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    13,23

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.