Prezes EM&F na EEC 2016: Zmierzamy do tego żeby Empik był taki, jak chce klient

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2016 12:12

Prezes EM&F na EEC 2016: Zmierzamy do tego żeby Empik był taki, jak chce klient Na zdj. Krzysztof Rabiański, prezes zarządu EM&F, fot. PTWP

- Aby skutecznie dotrzeć do millenialsów trzeba im zaoferować dwie rzeczy: atrakcyjną ofertę oraz skuteczną, efektywną komunikację. 2-3 lata temu próbowaliśmy zadecydować o kontencie za klienta, ta strategia się nie sprawdziła. Teraz zmierzamy do tego, żeby Empik był taki, jak chce klient - powiedział Krzysztof Rabiański, prezes zarządu Grupy Empik Media & Fashion SA podczas debaty "Konsument XXI wieku"  w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Zdaniem Krzysztofa Rabiańskiego kluczowe w podejściu do młodych konsumentów są personalizacja oferty oraz komunikacja. - Zwróćmy uwagę, że aby skutecznie dotrzeć do millenialsów nie możemy się już z nimi komunikować bezpośrednio, jako spółka. Dziś porozumiewamy się przez media społecznościowe. Liczą się głosy liderów opinii, recenzje naszych produktów czy jakości obsługi, które klienci zamieszczają w internecie - tam toczy się rozmowa o firmie. To powoduje, że trzeba ostrożnie zarządzać brandem.

Czy oznacza to w dalszej perspektywie przeniesienie się retailu do rzeczywistości wirtualnej. - Uważam, że nie. W tym roku Amazon, gigant e-commerce, otworzył dwie stacjonarne księgarnie w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż książek papierowych w USA rośnie rdr. i przewiduję, że ten trend się utrzyma. Mam ogromny szacunek dla technologii - tu się buduje przewagę - ale pamiętajmy też, że technologie się starzeją. Cały czas musimy "uciekać do przodu". Najważniejszy jest kontent i sposób dotarcia do konsumentów. Technologie to narzędzie i sposób, ale poznanie i zrozumienie konsumenta jest ponadczasowe. Strategia omnichannel, czyli obecność w realu, jak i w sieci pozwoli dotrzeć do wszystkich, także tych, którzy nie korzystają z internetu. Przyszłość branży retail to omnichannel - podsumował prezes Grupy EM&F.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.