Prezes Frisco: Jeżeli Biedronka weszłaby w e-zakupy zaostrzyłaby się konkurencja

Autor: money.pl 4 lipca 2016 15:26

Prezes Frisco.pl Katarzyna Kazior uważa, że w przypadku wejścia Biedronki w sektor e-commerce - internetowe sklepy tej sieci raczej zaoferują odbiór zakupów w sklepie niż dostawę pod drzwi - czytamy w serwisie money.pl.

Szefowa Frisco przyznaje, że wejście takiego giganta może oznaczać ostrzejszą konkurencję. W jej opinii Biedronka może zdecydować się na wejście do e-handlu, ale nie poprzez dostarczanie produktów pod drzwi klienta, czyli na model click&collect (usługa z odbiorem w sklepie).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • niezadowlony 2016-10-07 11:11:32

    biedronka nie jest polska!!!! wpiszcie sobie w internet, ile co roku portuglaczycy zbieraja milionow z biznesu, ktory prowadza w polsce! milionow euro nie zlotych! niskie place, marze robione na marnych gorszach, ktore placa polskim dostawcom, tanie budynki, malo zalogi w sklepie (dlugie kolejki) i tak sie robi miliony. a jak sie pojdzie do auchan to te same zakupy zrobi sie 20 zl taniej i nie kupuje czlowiek podrobek.

  • Lidler 2016-07-04 21:33:15

    Porównywanie Frisco i Biedronki w kategoriach konkurencji to jak próba wypowiadania sie o kopalni odkrywkowej w Bełchatowie z perspektywy piaskownicy

  • ..I.. 2016-07-04 17:05:14

    powinni wejść i zaorać resztę rynku, tak żeby w Polsce pozostał Lidl i Biedronka, w końcu producenci i przetwórczy żywności będą "normalnie" zarabiać tzn. jak po rozbiorach Polski,

    jak pokazuje historia większość moich krajanów lubi być dojnona, więc trzeba ich doić doić doić i doić

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.