Prezes Frisco.pl: W 2016 roku osiągnieliśmy wysoką dynamikę wzrostu

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2017 10:54

Prezes Frisco.pl: W 2016 roku osiągnieliśmy wysoką dynamikę wzrostu Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl, fot. Żelazna Studio


2016 rok był dla Frisco.pl świetny. Osiągnęliśmy dwucyfrową dynamikę wzrostu i mówiąc dwucyfrową mam na myśli wzrosty kilkudziesięcio- a nie kilkunastoprocentowe rok do roku - mówi Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl.

Pierwsze miesiące 2017 roku wyglądają równie dobrze. W najbliższym czasie będziemy się skupiać na rozwoju i udoskonalaniu naszej podstawowej usługi bez komplikowania jej lub dokładania dodatkowych elementów czy innowacji, z których skorzysta tylko ograniczony procent klientów. Chcemy, żeby klienci poznawali nas, nabierali zaufania do kupowania w formule, którą proponujemy. Nowe technologie rozwijamy na zapleczu, w magazynie, by zapewnić zawsze taką samą jakość produktów i mieć kontrolę nad tym, jaką ścieżkę dany produkt przebył, kto go spakował. Klient zauważy to tylko pośrednio poprzez lepszy serwis czy jeszcze wyższą jakość dostarczanego towaru. Skupiamy się też na dopracowaniu naszego interfejsu, zwłaszcza na urządzenia mobilne, z których klienci coraz częściej korzystają. Na razie raczej w celu przeglądania oferty, a nie składania zamówienia, choć trend „przerzucania się” między różnymi urządzeniami i współkorzystania z nich jest zauważalny i stale rosnący. Podsumowując: to co będzie tematem naszej pracy w najbliższym czasie to stworzenie jeszcze lepszego doświadczenia zakupowego dla klienta.

A czy planujecie Państwo jakieś innowacje w obszarze dostaw?
Przyglądamy się ewentualnej współpracy z potencjalnymi dostawcami dla określonych typów dostaw na przykład ekspresowych czy do klientów instytucjonalnych, ale na pewno nie będzie to nasz główny kierunek rozwoju, gdyż nasz najważniejszy kontakt z klientem to moment dowiezienia zakupów przez kuriera do domu. Chcemy mieć kontrolę nad tym momentem i przekonanie, że produkty zostały dowiezione tak, jak chcemy, opłata została pobrana tak, jak zaplanowaliśmy, a klient otrzymał fakturę i nie ma zastrzeżeń. To jest nasza wizytówka podobnie jak w przypadku sklepu stacjonarnego jest to moment wejścia klienta do placówki. Dlatego o kierowców i ich szkolenie dbamy, by być pewnym, że reprezentują nas w sposób jakiego, oczekujemy my, ale przede wszystkim klient. Powierzenie tego zadania firmie zewnętrznej, kiedy nie mamy pewności zachowania wystandaryzowanej jakości, jest dla nas ryzykowne. Musielibyśmy być pewni, że nasz partner zapewnia taki sam serwis, jaki my dostarczamy klientom na co dzień i jakiego oczekujemy.

  • Anna 2017-04-02 16:57:27

    Gratulujemy MCI skalowalnego biznesu ;-) kiedy wejścia do kolejnych miast?

  • Jak 2017-04-02 15:26:15

    Narazie mają największy sukces w generowaniu olbrzymich strat. Dominują ambicje, a nie merytoryka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane