PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Prezes Integer.pl: Sprzedaż internetowa w Europie podwoi się w ciągu 5 lat

Autor: pr, portalspozywczy.pl 18 listopada 2013 16:32

Według badań przeprowadzonych przez firmę Mintel, sprzedaż internetowa w Europie - na skutek bardzo szybkiego tempa wzrostu - podwoi się do 2018 roku i osiągnie 323 miliardy euro. Liderami pozostaną: Niemcy, Francja i Wielka Brytania, jednak to w krajach takich, jak: Holandia, Hiszpania czy Polska wyniki sprzedaży poprawią się najbardziej - mówi Rafał Brzoska, prezes firmy Integer.pl.

- Światowy e-handel wciąż rozwija się w niesamowitym tempie, ale prawdziwe rekordy obrotu bije azjatycki rynek. Według eMarketer, globalny handel online wzrośnie w 2013 roku aż o 17 proc. - ten wynik jest w dużym stopniu uzależniony właśnie od prognozowanej eksplozji na azjatyckim rynku e-commerce - mówi Rafał Brzoska.
Jak podkreśla, światowym liderem w zakresie e-commerce pozostają niezmiennie Stany Zjednoczone. - Prognozuje się, że na koniec 2013 roku osiągnie imponującą wartość 419 miliardów dolarów - mówi.
W Chinach, zainaugurowany w 2009 roku przez giganta e-commerce Alibaba jako rodzaj promocji handlu internetowego, chiński Dzień Singla stał się jednym ze stałych elementów w każdym roku sprzedaży online. W zeszłym roku święto obchodzone 11 listopada pozwoliło serwisowi Alibaba osiągnąć rekordową sprzedaż w wysokości 3 miliardów dolarów w ciągu jednego dnia, dwa razy tyle, ile osiągnęli wszyscy amerykańscy sprzedawcy online razem wzięci podczas obchodzonego w Stanach Zjednoczonych ekwiwalentu Dnia Singla - Cyber Poniedziałku.
W tym roku po zaledwie połowie dnia Alibaba Group Holding Ltd. zanotowało na swoich stronach shoppingowych sprzedaż o wysokości 3,1 mld dolarów - zeszłoroczny wynik całodniowej sprzedaży podczas święta z 11 listopada. Na koniec poniedziałku spółka zanotowała kwotę transakcji na 35,19 mld juanów (5,78 mld dolarów).
Święto stało się bardzo atrakcyjne dla zachodnich marek z branży e-handlu, chętnych, żeby się wzbogacić na prężnym chińskim e-rynku. Kiedy 5 lat temu święto startowało, tylko 27 marek brało w nim udział. W tym roku weźmie ich udział ponad 20 tys., w tym takie marki, jak Gap, Adidas, Microsoft, Clarins czy Toys'R'Us.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,10

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.