Prezes Konspolu: Polskie półki w marketach to słuszna metoda, żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją

www.portalspozywczy.pl 14 listopada 2017 11:29

- Uważam, że utworzenie polskich półek w sieciach handlowych to jedyna słuszna metoda żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją. Dzisiaj polskie, rodzinne firmy często nie mają nawet szansy na to, żeby ich produkt znalazł się na półce w sieci handlowej. Tu chodzi o danie im tej szansy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Konrad Pazgan, prezes Konspolu.

Konrad Pazgan uważa, że stworzenie "polskich półek" w sieciach handlowych to świetny pomysł.

- Chciałbym żeby chociaż 10 procent produktów w każdej kategorii pochodziło od polskich, rodzinnych firm. Uważam, że to jedyna słuszna metoda żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją - dodaje.

Pomysł tzw. polskich półek krytykował na naszych łamach m.in. Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności. W jego ocenie z tego typu rozwiązań chętniej skorzystają zwłaszcza producenci żywności o niższej jakości. (czytaj więcej)

Konrad Pazgan nie zgadza się z takim postawieniem sprawy.

- Przecież jeżeli będzie polska półka to nie oznacza, że wszyscy Polacy przyjdą i z niej kupią, zwłaszcza jeżeli znajdą tam kiepską jakość albo wysoką cenę. Dzisiaj polskie, rodzinne firmy często nie mają nawet szansy na to, żeby ich produkt znalazł się na półce w sieci handlowej. Tu chodzi o danie im tej szansy - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane