Prezes Konspolu: Polskie półki w marketach to słuszna metoda, żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją

www.portalspozywczy.pl 14 listopada 2017 11:29

- Uważam, że utworzenie polskich półek w sieciach handlowych to jedyna słuszna metoda żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją. Dzisiaj polskie, rodzinne firmy często nie mają nawet szansy na to, żeby ich produkt znalazł się na półce w sieci handlowej. Tu chodzi o danie im tej szansy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Konrad Pazgan, prezes Konspolu.

Konrad Pazgan uważa, że stworzenie "polskich półek" w sieciach handlowych to świetny pomysł.

- Chciałbym żeby chociaż 10 procent produktów w każdej kategorii pochodziło od polskich, rodzinnych firm. Uważam, że to jedyna słuszna metoda żeby bronić się przed zagraniczną konkurencją - dodaje.

Pomysł tzw. polskich półek krytykował na naszych łamach m.in. Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności. W jego ocenie z tego typu rozwiązań chętniej skorzystają zwłaszcza producenci żywności o niższej jakości. (czytaj więcej)

Konrad Pazgan nie zgadza się z takim postawieniem sprawy.

- Przecież jeżeli będzie polska półka to nie oznacza, że wszyscy Polacy przyjdą i z niej kupią, zwłaszcza jeżeli znajdą tam kiepską jakość albo wysoką cenę. Dzisiaj polskie, rodzinne firmy często nie mają nawet szansy na to, żeby ich produkt znalazł się na półce w sieci handlowej. Tu chodzi o danie im tej szansy - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.