Prezes Market Side na VI FRSiH: Barierą dla rozwoju dyskontów jest rozwój innych formatów

www.portalspozywczy.pl 7 listopada 2013 18:55

- To, co może blokować dynamiczny rozwój dyskontów jest rozwój innych formatów, które radzą sobie równie dobrze jak dyskonty. Chodzi np. o niewielkie rodzinne placówki, sklepy convenience, czy szereg bardzo dobrych sieci supermarketów, któe są dobrze odbierane przez polskich konsumentów - mówił Maciej Bartmiński, prezes Market Side, w czasie VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, podczas sesji „Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce".

Zdaniem Macieja Bartmińskiego, prezesa Market Side, formaty handlowe w Polsce będą się do siebie dalej zbliżać, jednak nie zleją się, ze względu na szerokość oferty i udział marek własnych w poszczególnych formatach.

- Dyskonty w pewien sposób zbliżają się do supermarketów poprzez komunikację jakości, z kolei supermarkety zrobiły krok w stronę dyskontów, poprzez wprowadzenie marek własnych do swojego asortymentu i silną komunikację cenową - dodaje ekspert.

I dodaje, że sieci, które jeszcze niedawno były określane jako delikatesy, unikają dzisiaj używania tej nazwy, żeby nie kojarzyć się z produktami drogimi. Nazwa dyskontu też jest czasem pomijana na rzecz określenia supermarket.

Zdaniem szefa Market Side, rozwój sieci dyskontowych w Polsce może być blokowany przez rozwój innych formatów, które radzą sobie równie dobrze jak dyskonty.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.