Prezes Maspeksu o "millenialsach": Wyzwaniem jest nowa komunikacja marek

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2017 22:16

- Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości, nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

Przemysł spożywczy w Polsce jest obecnie w bardzo ciekawym miejscu - zmienia się konsument. Dzisiaj w dużej mierze to millenialsi podejmują decyzje zakupowe (oczekują nowych produktów, nowych form marketingu). Wydaje się, że obie te kwestie mogą mocno zrewolucjonizować strategie firm spożywczych.

- Przełom wieków sprzyja tworzeniu nowych, kreatywnych pojęć takich jak np. „millenialsi”. Natomiast nie od dziś mamy do czynienia z nowymi konsumentami, cały czas przecież jakieś nowe pokolenie wchodzi na rynek. Jeśli popatrzymy na markę Tymbark, która jest obecna na rynku od ponad 80 lat, na takie wyzwania zawsze reagowała. Tymbark wciąż miał swoich „millenialsów”, którzy są istotną grupą zakupową dla tego brandu. Ewidentnie marka, która chce zagospodarować wszystkie grupy wiekowe, jest trans wiekowa, musi mieć specjalny pomysł na komunikację i dotarcie do każdej z grup w tym również do tej bardzo wymagającej, czyli młodych konsumentów. To grupa szczególna pod względem potrzeb i oczekiwań, preferująca ciągłe zmiany, zarówno w komunikacji, jak i w ofercie. Cały czas trzeba ich zaskakiwać. Sztuką jest więc nauczyć się w jaki sposób docierać do młodych ludzi, którzy zupełnie inaczej zachowują się w swoich wyborach, niż ich rodzice - komentuje Krzysztof Pawiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane