Prezes Metro Properties: Internet nie jest zagrożeniem dla centrów handlowych

Property News 28 września 2015 13:22

Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu Metro Properties, twierdzi, że internet nie jest zagrożeniem dla rynku centrów handlowych, a kolejnym kanałem sprzedaży. - Należy z niego skorzystać - podkreśliła na Property Forum 2015.

- Trzeba się zastanowić, jaki jest powód, dla którego klienci nas odwiedzają. Może ich przyciągać atrakcyjność lokalu. Ich odwiedziny mogą być także formą spędzania wolnego czasu z rodziną. Należy zadbać zatem, by klienci znaleźli tam dodatkowe usługi, których jeszcze nie ma, takie jak hotele czy gabinety lekarskie - uważa Renata Kinde-Czyż.

Prezes zarządu Metro Properties zwraca uwagę na nowy trend - uważa, że wiele firm, które dotychczas działały tylko online, otworzy w bliskiej przyszłości także własne punkty stacjonarne. - Każda firma powinna jednak zastanowić się, jak wykorzystać dodatkowy kanał sprzedaży, jakim jest internet - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane