Prezes Payback o trendach na rynku programów lojalnościowych

Autor: dlahandlu.pl 30 października 2017 09:37

Prezes Payback o trendach na rynku programów lojalnościowych fot. Michał Pieprzny

Obserwujemy rosnącą liczbę programów typu stand-alone (programów własnych), które nasycają rynek kartami rabatowymi. Warto jednak pamiętać, że najważniejszym celem programu powinno być gromadzenie jak największej ilości danych o zachowaniach konsumentów oraz umiejętne analizowanie i wykorzystanie dużych ilości danych a także brak informacji o zachowaniach klientów poza własnym obszarem sprzedaży - mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.

Kolejny trend to podejście omnichannel, czyli spójne docieranie z komunikacją poprzez różnorodne kanały. Nie jest to jeszcze koncepcja szeroko obserwowana, ale często komentowana i poszukiwana. Już niebawem stanie się ona jednak synonimem przewagi konkurencyjnej. Przykładem takiego rozwiązania jest silna integracja tradycyjnego marketingu z kanałami online i mobilnym. Bardzo istotna jest także precyzyjna personalizacja działań marketingowych i odpowiednie dopasowanie oferty do potrzeb konsumentów. Jak pokazują badania jest to bardzo oczekiwane przez klientów. Właśnie w odpowiedzi na ten trend zmieniamy naszą stronę internetową oraz aplikację mobilną - przekonuje Michał Pieprzny.

Pracujemy również nad nową wersją strony internetowej oraz aplikacji mobilnej programu. Wyświetlanie treści będą tam indywidualnie dopasowywane do profilu uczestników programu. Takie rozwiązanie pozwoli nam, z jednej strony, na budowanie większego zainteresowania ofertami naszych partnerów, a z drugiej, na wyświetlanie treści, które precyzyjniej trafiają w potrzeby i zainteresowania konsumentów - wyjaśnia Michał Pieprzny.

Nowy projekt firmy to Videomania – kanał video dostępny na stronie www oraz w aplikacji mobilnej PAYBACK, który umożliwia realizację targetowanych kampanii reklamowych w oparciu o dane demograficzne oraz behawioralne. Wysoką efektywność zapewnia reklamodawcom model rozliczenia CPV z płatnością tylko za pełne obejrzenie reklamy. Użytkownicy za oglądanie reklam premiowani są punktami PAYBACK i to oni decydują o tym kiedy i jak długo oglądają spoty. Chcemy też na większą skalę wykorzystywać program PAYBACK do angażowania kontrahentów naszych partnerów np. w obszarze merchandisingu. A także wykorzystywać program w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, jako element angażowania i nagradzania pracowników.

Obecnie punkty PAYBACK można zbierać u blisko 300 partnerów programu w ponad 5 000 punktach w Polsce. Kluczowi partnerzy programu to między innymi BP, Orange i Multikino. Ostatnio do Programu PAYBACK dołączyli między innymi Parker, Swiss oraz MK Cafe Fresh. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami. 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane