Prezes PGS: Nie spodziewamy się konfliktu z PKN Orlen o markę O!

Autor: dlahandlu.pl 8 grudnia 2017 11:08

Prezes PGS: Nie spodziewamy się konfliktu z PKN Orlen o markę O! Michał Sadecki, prezes PGS. Fot. materiały prasowe

Polska Grupa Supermarketów rozwija swoją markę własną O! Dobre Pewne Twoje i O! Dobre Polskie Twoje i nie obawia się konfliktu o znak towarowy z PKN Orlen, właścicielem marki własnej O! i szyldu O!Shop.

- Ekspansja marki O! Dobre Pewne Twoje promowanej przez PGS była procesem zaplanowanym przed 2 laty. Poprzedzony on został badaniami, analizą prawną oraz zakupem marki wraz z prawami od agencji reklamowej, która badała wszelkie aspekty prawne – mówi Michał Sadecki, prezes PGS, w komentarzu przesłanym serwisowi dlahandlu.pl.

- Należy przy tym wyraźnie zaznaczyć, iż nasza marka: O! Dobre Pewne Twoje w znakomitym stopniu odbiega od marki PKN Orlen. Obie marki mają inną kolorystykę, nazwę i działają w innych segmentach rynku. Nie ma zatem konfliktu interesu. Nie wierzę w to, iż dwie polskie, uznane firmy mogą wejść na drogę konfliktu z tego powodu. Historia pokazuje, że zawsze istnieje rozwiązanie ugodowe, dla dobra klientów i dobrze pojętego interesu stron – dodaje.

Przypomnijmy, że marka własna O! Dobre Polskie Twoje, która zadebiutowała na początku roku na półkach sklepowych Top Market, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną. Linia przekroczyła już 110 produktów.

Z kolei PKN Orlen z początkiem listopada wprowadził do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną - woda źródlana O! Inne nowe produkty własnej marki, w tym soki, napoje i słodycze, mają się pojawiać sukcesywnie. Od wiosny tego roku sieć stacji paliw rozwijała natomiast sklepy pod szyldem O!Shop.

PKN Orlen jest spokojny o przyszłość swojej marki. Zdaniem spółki, ma ona pierwszeństwo.

- PKN Orlen jest uprawniony do korzystania ze znaków towarowych O!, które zostały zgłoszone do ochrony już w 2015 r. Dlatego spółka nie widzi podstaw do obaw przed ewentualnymi działaniami prawnymi ze strony Polskiej Grupy Supermarketów sp. z o.o. - czytamy w oświadczeniu przesłanym serwisowi dlahandlu.pl.

Sieć stacji paliw informuje, że posiada wiedzę na temat marki promowanej przez Polską Grupę Supermarketów oraz w przedmiocie podjęcia próby rejestracji znaków przez tę spółkę. - Nasza spółka podjęła w tym zakresie odpowiednie działania, ze względu na wcześniejsze przysługujące jej prawa. Do dziś, pomimo podejmowanych w tym zakresie prób, nie udało się nawiązać komunikacji z Polską Grupą Supermarketów, ani otrzymać oficjalnego stanowiska w sprawie konfliktu marek O! Dobre Pewne Twoje i O! - informuje PKN Orlen.

  • Obserwator 2017-12-08 14:51:16

    Ale zegarek prezes ma marny!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane