Prezes Polomarketu: Nasza strategia okazała się sukcesem

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2017 15:04

Prezes Polomarketu: Nasza strategia okazała się sukcesem fot. materiały prasowe

Sporo działo się w tym roku w Polomarkecie: wypowiedzenie umowy Grupie Handlowej PL Plus, zmiana na stanowisku prezesa spółki, kontrole sklepów przeprowadzone w wakacje przez kilka instytucji, a także inwestycje w modernizacje placówek i dynamiczny rozwój marek własnych.

Ten rok był jubileuszowy dla Polomarketu. Sieć obchodziła swoje 20-lecie.

- To był dobry rok dla Polomarketu, szczególnie drugie półrocze. Bez wątpienia najważniejszym dla nas wydarzeniem było dwudziestolecie naszej sieci. W pierwszym półroczu zakończyliśmy także najważniejszy etap prac nad optymalizacją asortymentu, którego efektem było ustalenie liczby produktów na poziomie 4 500 jednostek. Wprowadziliśmy też wiele nowych produktów marki własnej, w tym pierwszą polomarketową linię pieluszek dziecięcych „Bobo Boom” – wylicza prezes Polomarketu Michał Seńczuk.

- Nasza strategia marketingowa okazała się strzałem w dziesiątkę - klienci chętnie u nas kupują, a średnia wartość paragonu rośnie. W dużej mierze jest to zasługa naszego programu lojalnościowego, czyli polokarty, która jest dla nas niezastąpionym źródłem wiedzy o zwyczajach zakupowych klientów - dodaje.

Najbardziej zaskakującym wydarzeniem mijającego roku było wypowiedzenie przez Polomarket umowy Grupie Handlowej PL Plus. Nastąpiło to 25 listopada 2016 r., ale do mediów te informacje dotarły w marcu br. Zgodnie z umową, wypowiedzenie miało obowiązywać przez rok. Jak informowała wówczas spółka, przez ten czas firma chciała przemyśleć swoje funkcjonowanie i korzyści płynące z udziału w GH PL Plus oraz podjąć ostateczną decyzję. Ostatecznie Polomarket podtrzymał decyzję o wyjściu z grupy.

W kwietniu nastąpiły zmiany w strukturach zarządzających sieci Polomarket. Nowym prezesem sieci został jej dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu – Michał Seńczuk. Jako dyrektor operacyjny był odpowiedzialny za osiąganie założonych celów biznesowych spółki, w szczególności za podwyższanie rentowności sklepów oraz za realizację działań operacyjnych.

W wakacje w sklepach sieci Polomarket odbywały się kontrole prowadzone przez 5 instytucji: Państwową Inspekcję Pracy, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Państwową Inspekcję Handlową, Główny Inspektorat Sanitarny, Obwodowy Urząd Miar i Główny Urząd Miar. Jak podawał Zespół Syndykalistów Polski, pierwsze raporty pokontrolne wykazały wiele nieprawidłowości, między innymi: nieudzielanie urlopów wypoczynkowych, nieprawidłowości w zakresie czasu pracy, w tym zatrudnianie osoby niepełnosprawnej w godzinach nadliczbowych, przekroczenie dobowej normy czasu pracy.

  • burak 2017-12-27 12:34:52

    same sukcesy

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane