Prezes Polomarketu: Nasza strategia okazała się sukcesem

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2017 15:04

Prezes Polomarketu: Nasza strategia okazała się sukcesem fot. materiały prasowe

Sporo działo się w tym roku w Polomarkecie: wypowiedzenie umowy Grupie Handlowej PL Plus, zmiana na stanowisku prezesa spółki, kontrole sklepów przeprowadzone w wakacje przez kilka instytucji, a także inwestycje w modernizacje placówek i dynamiczny rozwój marek własnych.

Ten rok był jubileuszowy dla Polomarketu. Sieć obchodziła swoje 20-lecie.

- To był dobry rok dla Polomarketu, szczególnie drugie półrocze. Bez wątpienia najważniejszym dla nas wydarzeniem było dwudziestolecie naszej sieci. W pierwszym półroczu zakończyliśmy także najważniejszy etap prac nad optymalizacją asortymentu, którego efektem było ustalenie liczby produktów na poziomie 4 500 jednostek. Wprowadziliśmy też wiele nowych produktów marki własnej, w tym pierwszą polomarketową linię pieluszek dziecięcych „Bobo Boom” – wylicza prezes Polomarketu Michał Seńczuk.

- Nasza strategia marketingowa okazała się strzałem w dziesiątkę - klienci chętnie u nas kupują, a średnia wartość paragonu rośnie. W dużej mierze jest to zasługa naszego programu lojalnościowego, czyli polokarty, która jest dla nas niezastąpionym źródłem wiedzy o zwyczajach zakupowych klientów - dodaje.

Najbardziej zaskakującym wydarzeniem mijającego roku było wypowiedzenie przez Polomarket umowy Grupie Handlowej PL Plus. Nastąpiło to 25 listopada 2016 r., ale do mediów te informacje dotarły w marcu br. Zgodnie z umową, wypowiedzenie miało obowiązywać przez rok. Jak informowała wówczas spółka, przez ten czas firma chciała przemyśleć swoje funkcjonowanie i korzyści płynące z udziału w GH PL Plus oraz podjąć ostateczną decyzję. Ostatecznie Polomarket podtrzymał decyzję o wyjściu z grupy.

W kwietniu nastąpiły zmiany w strukturach zarządzających sieci Polomarket. Nowym prezesem sieci został jej dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu – Michał Seńczuk. Jako dyrektor operacyjny był odpowiedzialny za osiąganie założonych celów biznesowych spółki, w szczególności za podwyższanie rentowności sklepów oraz za realizację działań operacyjnych.

W wakacje w sklepach sieci Polomarket odbywały się kontrole prowadzone przez 5 instytucji: Państwową Inspekcję Pracy, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Państwową Inspekcję Handlową, Główny Inspektorat Sanitarny, Obwodowy Urząd Miar i Główny Urząd Miar. Jak podawał Zespół Syndykalistów Polski, pierwsze raporty pokontrolne wykazały wiele nieprawidłowości, między innymi: nieudzielanie urlopów wypoczynkowych, nieprawidłowości w zakresie czasu pracy, w tym zatrudnianie osoby niepełnosprawnej w godzinach nadliczbowych, przekroczenie dobowej normy czasu pracy.

  • burak 2017-12-27 12:34:52

    same sukcesy

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,19

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.