Prezes sieci Lewiatan: Trwa wyścig o udziały w rynku, często kosztem rentowności

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2015 14:59

- W wielu sieciach udziałowcami są fundusze inwestycyjne, które wkrótce będą chciały sprzedać biznes firmom branżowym. Trwa więc wyścig o jak największe udziały w rynku, często nawet kosztem rentowności - mówił na konferencji KPMG Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

- Dla konsumenta nadal najważniejsza jest cena. Jak pokazują badania klienci wciąż najchętniej korzystają z gazetek promocyjnych jako głównego źródła informacji o cenach i produktach. Na wybór sklepu wpływa głównie dobra lokalizacja i ten trend będzie się wzmacniać. Drugim czynnikiem jest przyzwyczajenie konsumenta do zakupów w danym miejscu. Dobrze widać to na przykładzie sieci Mila, której nie ubyło klientów po procesie rebrandingu (wcześniej sklepy należały do Polomarketu - przyp.red.). Warunkiem koniecznym, właściwie standardem, jest dobra jakość produktów - uważa Wojciech Kruszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hiksik 2015-05-31 16:56:37

    To racja, ale czy najlepsza to nie wiem, bo na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,594688 pracownicy trochę narzekają.

  • handlowiec 2015-05-28 23:47:14

    Ten Facet zbudował ogromną sieć sklepów. To najlepsza sieć franczyzowa w Polsce

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane