Prezes sieci Mila: Decyzja o remodelingu była słuszna, rośnie sprzedaż i marże

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2017 12:33

Prezes sieci Mila: Decyzja o remodelingu była słuszna, rośnie sprzedaż i marże fot. materiały prasowe

Mila, sieć supermarketów typu proximity, otworzyła piąty supermarket po remodelingu. Sprzedaż w dotychczas zmodernizowanych placówkach istotnie wzrosła. W 2017 roku spółka planuje kontynuować proces modernizacji swoich sklepów oraz rozbudować portfel produktów marki własnej, co powinno wpłynąć na wzrost marży.

- Dzięki remodelingowi średnia procentowa sprzedaż zwiększa się dwucyfrowo. To bardzo dobry wynik. Zaobserwowane przez nas wzrosty dowodzą, że decyzja o zmianach była słuszna. Zmodernizowane sklepy są reprezentatywne dla całej naszej sieci, dlatego należy oczekiwać, że podobne wyniki osiągniemy w pozostałych sklepach – mówi Artur Góralczyk, prezes sieci supermarketów Mila. 

Piąty, zmodernizowany supermarket zlokalizowany w Płocku uruchomiono 2 marca. W obiekcie, podobnie jak w czterech pozostałych, odnowiono stoiska: cukierniczo-piekarnicze, mięsno-wędliniarskie oraz samoobsługowe stoisko alkoholowe.

- Nieustanne wzmacnianie oferty w takich kategoriach, jak świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery i ciasta oraz pieczywo jest odpowiedzią sieci na zmieniające się potrzeby klientów – podkreśla prezes Góralczyk.

W 2017 roku, mając na uwadze skuteczność wprowadzanych zmian, ale także sprzyjające warunki rynkowe, sieć supermarketów Mila Zamierza zmodernizować kolejne placówki.
- Nasza sieć liczy obecnie 188 supermarketów. Inwestujemy w rozwój, ponieważ chcemy wykorzystać bardzo dobrą koniunkturę w segmencie proximity (tj. sklepy zlokalizowane w pobliżu miejsca zamieszkania lub pracy), który w kolejnych latach, według prognoz rynkowych, będzie rosnąć średnio 8,5% rocznie. Moment na zmiany jest dobry również dzięki sprzyjającemu otoczeniu makroekonomicznemu. Płace rosną, a bezrobocie maleje – tłumaczy prezes Góralczyk.

Remodelingowi supermarketów Mila towarzyszy rozwój portfela produktów marki własnej. Obecnie sieć supermarketów Mila ma ponad sześćdziesiąt towarów marki własnej w kilkunastu kategoriach. W 2017 roku liczba pozycji zwiększy się niemal dwukrotnie. Marki własne charakteryzują się wyższymi marżami, dlatego wprowadzane zmiany powinny pozytywnie przełożyć się na wyniki spółki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zitek 2017-03-15 18:00:15

    No fajnie,fajnie rozwija sie firemka małymi kroczkami, a pracownicy jak tam zadowoleni -jakieś podwyżki itp czy ktoś z już zapomniał o ludziskach co napędzają ten biznes??????????

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane