Prezes SNS Foods: Polacy są w stanie zapłacić więcej za produkt o właściwościach prozdrowotnych

www.portalspozywczy.pl 13 stycznia 2017 19:03

Rossmann zainteresował się nami od razu, ponieważ silnie rozwija dział spożywczy w kierunku zdrowej żywności. Dlatego był naszym naturalnym partnerem. Okazuje się, że także pozostałe sieci zauważyły potencjał zdrowej żywności i są nią zainteresowanie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Salwach, prezes zarządu SNS Foods.

Wprowadzone na rynek jesienią 2016 roku ryż Gaba i suszone owoce pod marką Leo są dostępne we wszystkich placówkach Rossmanna w Polsce.

- Rozmawiamy z kolejnymi sieciami. Zdajemy sobie sprawę, że produkty prozdrowotne wysokiej jakości nie muszą być odpowiednie dla każdego formatu handlu. Rossmann zainteresował się nami od razu, ponieważ silnie rozwija dział spożywczy w kierunku zdrowej żywności. Dlatego był naszym naturalnym partnerem. Okazuje się, że także pozostałe sieci zauważyły potencjał zdrowej żywności i są nią zainteresowanie. Na rynku polskim sieci kontaktują się bezpośrednio z producentami. Dlatego chcemy się skupić na sprzedaży produktów, których do tej pory w Polsce nie było - mówi Salwach.

Choć ryż Gaba jest zdecydowanie droższy od klasycznego ryżu białego (8,99 zł za opakowanie 250 g w cenie promocyjnej), to prezes SNS Foods jest zdania, że Polacy są już na tyle świadomymi konsumentami, że są w stanie zapłacić więcej za produkt o dodatkowych właściwościach prozdrowotnych.

- Naszym zadaniem jest promocja oraz przekonanie konsumenta, że nasz produkt jest zdrowy i warto za niego zapłacić więcej. Obecnie najlepiej sprzedaje się ryż z czarnym czosnkiem. Natomiast spośród naszych owoców suszonych konsumenci najchętniej sięgają po mango i papaję - dodał.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane