Próchnik: Udział kanału e-commerce w przychodach przekroczył 10 proc.

Autor: dlahandlu.pl 2 maja 2017 11:18

Próchnik S.A. zrealizowała 56,4 mln złotych przychodów, o około 12 mln zł więcej ( 26% ) w stosunku do ubiegłego roku.

Głównym motorem rosnących przychodów była marka Adam Feliks Próchnik, której odzież trafiła do znacznie szerszego kręgu odbiorców.

Nie mniej istotny dla przyszłości spółki był wzrost przychodów realizowanych w internecie,
gdzie udało się niemal potroić rezultaty osiągnięte w 2015 roku. Udział rynku e-commerce w
przychodach ogółem za rok 2016 przekroczył 10% i z dużym prawdopodobieństwem w 2017 roku
będzie jeszcze wyższy, co potwierdza obecną strategię spółki polegającą na konsekwentnym
rozbudowaniu oferty w tym segmencie rynku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane