Producenci owoców miękkich mają szansę u Biedronki

www.portalspozywczy.pl 26 stycznia 2017 10:48

- Obok jakości i polskiego pochodzenia produktów zwracamy także uwagę na ich oznaczenie i opakowania. Wszystkie krajowe owoce i warzywa są oznakowane naklejką „Polski Produkt” lub naklejką „#jedzcopolskie, a ich producenci dostarczają je w kartonowych opakowaniach ze znakiem FSC - informuje biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Razem z partnerami handlowymi, Biedronka inwestuje w rozwój oferty. - W 2016 roku wprowadziliśmy wspólnie wiele nowości zarówno produktowych, jak i dotyczących opakowań. Wśród rodzimych owoców po raz pierwszy w ofercie znalazły się polskie jabłka Boskoop. Niezależnie od pory roku, podstawę oferty jabłek stanowią te pochodzące z Polski. Kontynuowaliśmy także rozwój asortymentu rodzimych owoców miękkich takich jak: truskawka, czy malina, wzbogacając go o żurawinę, jeżynę, wiśnie i czereśnie. W przypadku tych produktów szczególnie postawiliśmy na drobnych producentów, wspierając ich wiedzą odnośnie jakości i procedur bezpieczeństwa żywności, aby nie tylko mogli dostarczać nam produkty, ale i rozwijać się i umacniać swoją pozycję rynkową. W 2017 roku zamierzamy nadal wzbogacać asortyment owoców miękkich, dlatego wciąż pozostajemy otwarci na nowych dostawców w tym obszarze - zapewniają przedstawiciele biura prasowego Jeronimo Martins.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane