PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Producenci piwa wydają więcej na reklamę telewizyjną

Autor: wirtualnemedia.pl 12 lipca 2017 10:45

Producenci piwa w okresie od stycznia do maja br. wydali na reklamy w tradycyjnych mediach blisko 235,5 mln zł. Było to 5,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r.- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl opracowanej na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe, bez rabatów).

Niemal dwie trzecie tych wydatków została ulokowana w telewizji - było to 195,9 mln zł. Telewizja była też jedynym z tradycyjnych mediów kanałem komunikacji, w którym producenci piwa - w porównaniu z rokiem 2016 - zwiększyli wydatki na reklamę. Inwestycje na promocję na szklanym ekranie wzrosły w skali roku o 20,3 proc.

Największym reklamodawcą w branży piwnej była, podobnie jak rok temu Grupa Żywiec, która na promocję swoich marek w tradycyjnych mediach wydała 92,1 mln zł, czyli 1,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Drugim pod tym względem reklamodawcą była Kompania Piwowarska z wydatkami w wysokości 84,3 mln zł (wzrost o 13,3 proc.), a trzecie miejsce na podium zajął Carlsberg Polska, który na reklamy przeznaczył 43,4 mln zł (11,2 proc. więcej niż rok temu).

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7749

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.