Producenci płacą za komunikację sieci z klientami

www.portalspozywczy.pl 21 października 2014 17:12

Według Artura Węgłowskiego, wiceprezesa zarządu i dyrektora zarządzającego Farmio SA , są trzy główne kanały komunikacji: reklama telewizyjna, gazetki promocyjne oraz direct marketing.

Pierwszym jest reklama telewizyjna, za którą płacą producenci, ale beneficjentami są zarówno producenci jak i handel. - Oczywiście są również reklamy sieci, ale reklamują tylko siebie - mówił Artur Węgłowski podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Kolejnym kanałem komunikacji z konsumentami są gazetki wydawane przez sieci, za które również płacą przetwórcy. Ostatnim jest tzw. direct marketin, gdzie jest jeszcze wiele do zrobienia.

W jego opinii, sieci handlowe reklamują głównie siebie. - Głównym tematem jest zwrot "niska cena", czy "tanio". Sieci chcą zwabić do siebie klientów, ale w ich przesłaniu nie ma, albo prawie nie ma informacji związanych z produktami - uważa wiceprezes Farmio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane