Producenci płacą za komunikację sieci z klientami

www.portalspozywczy.pl 21 października 2014 17:12

Według Artura Węgłowskiego, wiceprezesa zarządu i dyrektora zarządzającego Farmio SA , są trzy główne kanały komunikacji: reklama telewizyjna, gazetki promocyjne oraz direct marketing.

Pierwszym jest reklama telewizyjna, za którą płacą producenci, ale beneficjentami są zarówno producenci jak i handel. - Oczywiście są również reklamy sieci, ale reklamują tylko siebie - mówił Artur Węgłowski podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Kolejnym kanałem komunikacji z konsumentami są gazetki wydawane przez sieci, za które również płacą przetwórcy. Ostatnim jest tzw. direct marketin, gdzie jest jeszcze wiele do zrobienia.

W jego opinii, sieci handlowe reklamują głównie siebie. - Głównym tematem jest zwrot "niska cena", czy "tanio". Sieci chcą zwabić do siebie klientów, ale w ich przesłaniu nie ma, albo prawie nie ma informacji związanych z produktami - uważa wiceprezes Farmio.

Z tym poglądem nie zgadza się Tadeusz Rysiukiewicz, wiceprezes zarządu, dyrektora handlowego Grupy Handlowej PL Plus. - Wielkim problemem jest zła polityka cenowa producentów, którzy w jednej sieci handlowej chcą uzyskać wysokie marże, a w innych, często dubbingując swoje ceny, lub ustalając minimalne marże chcą wypracować duże wolumeny sprzedaży. Takie podejście jest nie uczciwe i wysyła fałszywy komunikat do konsumentów - mówił Tadeusz Rysiukiewicz.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.