PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Producenci żywności chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności kierowanej do dzieci

Autor: Newseria 27 stycznia 2014 09:34

- Dzięki wprowadzonym ograniczeniom dzieci poniżej 12. roku życia będą miały znacznie mniejszą styczność z reklamami produktów, które w nadmiarze mogą przyczyniać się do nadwagi i otyłości - mówi Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.


- Na początku roku złożyliśmy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji projekt samoregulacji dotyczącej reklamy skierowanej do dzieci do lat 12, który bardzo szczegółowo określa, jakie produkty, w jakich warunkach mogą być reklamowane dla tej grupy docelowej. W całej Unii Europejskiej dzieci uważa się za grupę wrażliwą, nie w pełni świadomą podejmowanych decyzji, które mogą mieć realny wpływ na ich zdrowie i kondycję - mówi w rozmowie z Newseria Biznes Andrzej Gantner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    11,63

  • Min

    9,07

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7692

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane