Producent wódki z kontraktem na dostawy do sklepów Piotr i Paweł

Autor: pr, dlahandlu.pl 8 lutego 2017 12:16

Producent Gutt Vodki, wysokoprocentowego trunku z kategorii premium, rozszerzył swoją obecność na polskim rynku o sieć handlową Piotr i Paweł.

Z nadejściem nowego roku na półkach sieci Piotr i Paweł pojawiła się Gutt Vodka w trzech odsłonach smakowych: klasyczna czysta (Pure), ziołówka (Herbal), powstała na bazie 30 rodzajów ziół, oraz pieprzówka (Pepper), na którą składa się mieszanka pieprzu pochodzącego z Dalekiego Wschodu oraz Ameryki Środkowej i Południowej. Do produkcji wódek wykorzystywany jest czterokrotnie destylowany spirytus, wytwarzany z polskiego żyta.

Debiut producenta Gutt Vodki na polskim rynku miał miejsce w 2013 r., zaś swój produkt zaprezentował w 2015 r. Jego strategiczny rozwój zakłada również nawiązywanie współpracy z kolejnymi sieciami sklepowymi. W grudniu 2016 roku Gutt Vodka znalazła się także w sieci Auchan oraz hipermarketach Carrefour.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane