Produkcja Brześcia dla marek własnych wzrosła o 40 proc.

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 11 lutego 2015 11:09

Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych - takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prognozuje dalszy rozwój w segmencie „private label".

W Polsce z roku na rok wzrasta popyt na produkty z tego właśnie segmentu. Najlepszym tego dowodem są wyniki ostatnich badań Nielsena, według których Polacy na produkty marek własnych wydają już 21 mld zł rocznie. Co czwarty produkt w zakupowym koszyku posiada na swojej etykiecie logo sieci handlowej.

Przykładem coraz silniejszego zainteresowania produktami marek własnych jest firma Brześć, która z roku na rok może pochwalić się coraz większą liczbą nawiązanych kooperacji z sieciami handlowymi. Dość powiedzieć, że w analogicznym okresie trzy lata temu producent wyrobów cukierniczych dostarczał swoje produkty w marce własnej tylko jednej sieci handlowej.

Rok temu produkty Brześcia można było znaleźć już w sześciu sieciach handlowych, z czego w pięciu z nich pod marką własną tychże sieci. Obecnie firma współpracuje już z dziesięcioma sieciami, a w siedmiu z nich wyroby Brześcia pojawiają się jako „private labels".

- Obserwujemy zauważalny wzrost zainteresowania Polaków markami własnymi w segmencie spożywczym. Popyt nakręca podaż, wobec czego na przestrzeni ostatnich trzech lat produkcja naszych wyrobów dla marek własnych sieci handlowych wzrosła aż o 40 proc. Mogę zapewnić, że na tym nie poprzestaniemy, ponieważ już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi supermarketami - mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy firmy Brześć.

Firma Brześć nie ogranicza się do produkcji marek własnych dla sieci handlowych tylko w Polsce. Dużą część eksportu firmy stanowią wyroby, które zagranicą są sprzedawane w markach własnych tamtejszych sieci handlowych. Perspektywy na najbliższe miesiące także zapowiadają się bardzo optymistycznie, bowiem trwają rozmowy z potencjalnymi kontrahentami z krajów Europy Zachodniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.