Produkty Klasztorne planują emisję akcji i obligacji na 1,5 mln zł

www.portalspozywczy.pl 4 czerwca 2014 14:28

Produkty Klasztorne planują emisję akcji i obligacji na 1,5 mln zł

Produkty Klasztorne planują emisję maksymalnie 1,25 miliona akcji oraz obligacji o łącznej maksymalnej wartości 1,5 miliona złotych - wynika z projektów uchwał na walne zgromadzenie spółki.

Spółka podała w projektach uchwał, ze planuje podwyższenie kapitału zakładowego z kwoty 1.138.550 złotych do kwoty nie większej niż 1.263.550 złotych, czyli o kwotę nie większą niż 125.000 złotych.

Główną działalnością spółki Produkty Klasztorne jest sprzedaż regionalnych produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Firma sprzedaje m.in. nabiał, wędliny, produkty garmażeryjne, przetwory owocowe i warzywne, a także słodycze, piwo i makarony. 

Produkty Klaszorne można kupić m.in. w sieciach Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia, Top Market, Delikatesy Organic, Mini Europa, PSS Bielsko Biała i od lutego 2014 r. przez sklep internetowy klasztorne.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane