Produkty Klasztorne po przejęciu spółki Dazumi zmieniają nazwę na Stoppoint

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2016 19:41

Produkty Klasztorne stały się właścicielem 100 proc. udziałów w spółce Dazumi. Dotychczasowy właściciel tej spółki wniósł jej udziały do majątku Produktów Klasztornych w zamian za objęcie akcji z nowej emisji Produktów Klasztornych.

Dazumi tworzy i dostarcza technologie wykorzystywane przez różnych uczestników rynku logistycznego i e-commerce.

Na mocy umów przeniesienia własności udziałów Produkty Klasztorne nabyły łącznie 14.382 udziałów spółki Dazumi o łącznej wartości nominalnej 7.191.000 zł, co stanowi 100 proc. kapitału zakładowego Dazumi.

Zarząd firmy Produkty Klasztorne poinformował w komunikacie, iż w dniu 21 grudnia 2016 roku doszło do podpisania dwóch umów, których przedmiotem było przeniesienie własności udziałów spółki Dazumi, pomiędzy spółką Produkty Klasztorne, jako nabywcą, a Damianem Puczyńskim i Jadwigą Puczyńską jako zbywającymi.

Spółka podała też, że w wyniku wykonania podjętej przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Produktów Klasztornych w dniu 21 grudnia 2016 roku uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego, spółka Produkty Klasztorne wyemitowała łącznie 265.545.165 akcji na okaziciela serii F w drodze subskrypcji prywatnej, z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy, które zostały pokryte wkładem niepieniężnym w postaci 14.382 udziałów spółki Dazumi o łącznej wartości rynkowej wynoszącej 42.490.000 zł.

Akcje obejmą Damian Puczyński i Jadwiga Puczyńska i staną się większościowym akcjonariuszem spółki Produkty Klasztorne, która z kolei zmieni nazwę na Stoppoint SA.

Pod marką Stoppoint działa spółka Dazumi i jest m.in. innymi operatorem usługi „Stacja z Paczką” umożliwiającej klientom indywidualnym odbiór przesyłek na stacjach benzynowych PKN Orlen. 

Podstawowym przedmiotem działalności spółki Produkty Klasztorne była do tej pory sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny. Największy udział w przychodach ze sprzedaży miały m.in.: opakowania, nabiał oraz wyroby garmażeryjne (pierogi i krokiety).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.