Produkty Klasztorne po przejęciu spółki Dazumi zmieniają nazwę na Stoppoint

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2016 19:41

Produkty Klasztorne stały się właścicielem 100 proc. udziałów w spółce Dazumi. Dotychczasowy właściciel tej spółki wniósł jej udziały do majątku Produktów Klasztornych w zamian za objęcie akcji z nowej emisji Produktów Klasztornych.

Dazumi tworzy i dostarcza technologie wykorzystywane przez różnych uczestników rynku logistycznego i e-commerce.

Na mocy umów przeniesienia własności udziałów Produkty Klasztorne nabyły łącznie 14.382 udziałów spółki Dazumi o łącznej wartości nominalnej 7.191.000 zł, co stanowi 100 proc. kapitału zakładowego Dazumi.

Zarząd firmy Produkty Klasztorne poinformował w komunikacie, iż w dniu 21 grudnia 2016 roku doszło do podpisania dwóch umów, których przedmiotem było przeniesienie własności udziałów spółki Dazumi, pomiędzy spółką Produkty Klasztorne, jako nabywcą, a Damianem Puczyńskim i Jadwigą Puczyńską jako zbywającymi.

Spółka podała też, że w wyniku wykonania podjętej przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Produktów Klasztornych w dniu 21 grudnia 2016 roku uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego, spółka Produkty Klasztorne wyemitowała łącznie 265.545.165 akcji na okaziciela serii F w drodze subskrypcji prywatnej, z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy, które zostały pokryte wkładem niepieniężnym w postaci 14.382 udziałów spółki Dazumi o łącznej wartości rynkowej wynoszącej 42.490.000 zł.

Akcje obejmą Damian Puczyński i Jadwiga Puczyńska i staną się większościowym akcjonariuszem spółki Produkty Klasztorne, która z kolei zmieni nazwę na Stoppoint SA.

Pod marką Stoppoint działa spółka Dazumi i jest m.in. innymi operatorem usługi „Stacja z Paczką” umożliwiającej klientom indywidualnym odbiór przesyłek na stacjach benzynowych PKN Orlen. 

Podstawowym przedmiotem działalności spółki Produkty Klasztorne była do tej pory sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny. Największy udział w przychodach ze sprzedaży miały m.in.: opakowania, nabiał oraz wyroby garmażeryjne (pierogi i krokiety).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane