Produkty Lajkonik promuje nowe hasło „Dobrze się spotkać!”

Autor: wirtualnemedia.pl 31 marca 2016 11:25

Ruszyła nowa odsłona komunikacji marketingowej słonych przekąsek Lajkonik (produkowanych przez Lajkonik Snacks), oparta na haśle „Dobrze się spotkać!” - podaje portal wirtualnemedia.pl

Nowy format reklamowy jest kontynuacją rebrandingu, który marka przeszła w ub.r. Z

Teraz ruszyła kampania promująca przekąski Lajkonik pod hasłem „Dobrze się spotkać!”. Reklamy są rozwinięciem pokazywanej w nich etykiety „973 powody do spotkań”.

W kampanii reklamowany jest też nowy produkt - Chrupiące Kulki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane