Produkty Pingo Doce znów trafiają na półki Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 30 maja 2016 10:12

Od 30 maja w sklepach Biedronka trwa akcja tematyczna "Smaki Świata Portugalia i Hiszpania". W ramach kampanii firma wprowadziła na półki kilkadziesiąt produktów z tych krajów, w tym wyroby marki własnej z logo Pingo Doce, czyli nazwą supermarketów prowadzonych przez operatora Biedronki w Portugalii.

Produkty z logo Pingo Doce to m.in. ser Requeijao, ser twarogowy klasyczny, sól morska gruboziarnista, oliwa z oliwek Extra Virgin, herbatniki Maria, wafle maślane oraz krakersy.

Ponadto w ofercie sieć oferuje m.in. papryczki Padrón, filety z tuńczyka w oliwie z oliwek, ser dojrzewający z mleka owczego, kalmary w cieście, owoce morza Maritime czy mrożoną ośmiornicę.

Poprzednia taka akcja miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku.

Przypomnijmy, w lipcu 2015 r. sieć podawała, że w porównaniu z danymi za pierwsze półrocze roku 2014, import produktów portugalskich do Biedronki wzrósł o ponad 60%, szczególnie dotyczyło to owoców – głównie cytrusowych, mango i melonów; warzyw – głównie brokułów, czosnku, pomidorów i fasoli oraz wina, którego eksport z Portugalii osiągnął prawie trzy miliony litrów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Xyz 2017-02-28 09:53:57

    Portugalska tandeta dla ubogich opychana naiwnym Polakom jako coś ekskluzywnego.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane