Produkty sieci Pingo Doce trafiają na półki Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 2 listopada 2015 10:53

Od 2 do 15 listopada w sklepach Biedronka trwa akcja tematyczna "Smaki Portugalii Smaki Hiszpanii". W ramach kampanii firma wprowadziła na półki kilkadziesiąt produktów z tych krajów, w tym wyroby marki własnej z logo Pingo Doce, czyli nazwą supermarketów prowadzonych przez operatora Biedronki w Portugalii.

Produkty z logo Pingo Doce to m.in. marmolada extra, sól morska gruboziarnista, porcje z dorsza Bacalhau, ryż Agulha, gaspacho czy Herbatniki Maria.

Ponadto w ofercie sieć oferuje m.in. daktyle zawijane w wędzony boczek, chorizo, kalmary w cieście po rzymsku, anchois, mrożone małże oraz świeże mule.

Akcję "Smaki Portugalii" sieć organizuje już drugi raz w tym roku.

Przypomnijmy, w lipcu br. sieć podawała, że w porównaniu z danymi za pierwsze półrocze roku 2014, import produktów portugalskich do Biedronki wzrósł o ponad 60%, szczególnie dotyczy to owoców – głównie cytrusowych, mango i melonów; warzyw – głównie brokułów, czosnku, pomidorów i fasoli oraz wina, którego eksport z Portugalii osiągnął prawie trzy miliony litrów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane