Promocja polskich marek mleczarskich to przede wszystkim edukacja konsumencka

www.portalspozywczy.pl 30 marca 2017 12:44

- My, producenci wyrobów mleczarskich powinniśmy nie tylko rekomendować własne produkty, ale także wpływać na pozytywne postrzeganie mleka i jego przetworów – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Lech Karendys, dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Zwraca uwagę, że wciąż w mediach, szczególnie w internecie możemy zauważyć czarny PR dla mleka. - Trend ten odwraca się. Obecnie mówi się o konieczności spożywania tłuszczu mlecznego bogatego w kwasy tłuszczowe zapobiegające np. cukrzycy. Jest jednak jeszcze wiele do zrobienia. To, co powinniśmy solidarnie komunikować to podkreślanie prozdrowotnych właściwości mleka i jego przetworów oraz wskazywanie korzyści ze spożywania naszych polskich, regionalnych produktów. Warto powtarzać, że wybierając to, co polskie nie tylko wspieramy rodzime rolnictwo i gospodarkę, polskiego rolnika i pracownika, ale także mamy pewność pochodzenia surowca jak również gwarancję lepszego przyswajanie przez organizm wartości z produktów z okolicznych terenów – mówi Lecha Karendys.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane