Promocje napędzają Winnicę Lidla. 6 lutego 40 proc. zniżka na asortyment

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 10:31

Winnica Lidla.pl, platforma do rezerwowania wina, rozpoczyna czwarty miesiąc funkcjonowania. - Branża alkoholowa obserwowała nowy projekt z zainteresowaniem. Chociaż Winnica wciąż jest w fazie rozwoju, rynek dobrze przyjął tą nowość, a klienci rezerwują trunki od pierwszych godzin funkcjonowania platformy - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

- Naturalnie przed świętami wzrasta sprzedaż wina oraz whisky w kontekście eleganckiego prezentu pod choinkę. Dodatkowe impulsy sprzedażowe to różnego rodzaju promocje. Klienci szukają wysokiej jakości, atrakcyjnych cen oraz nowych propozycji. Kluczem do ich zadowolenia jest nieustannie rozwijająca się oferta oraz ciekawe promocje. Chcąc spełnić ich oczekiwania najlepiej jak się da regularnie przygotowujemy nowe propozycje. Przykładowo w chwili obecnej trwa promocja, w ramach której rezerwując whisky za minimum 300 zł klienci oszczędzą 50 zł. Z kolei już 6 lutego odbędzie się „Happy Day” na Winnicy Lidla, gdy każdy klient rezerwujący dowolnie wybrane wina otrzyma rabat w wysokości 40 proc.  - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz. 

Winnica Lidla to oferta win z całego świata, wyselekcjonowanych przez ekspertów. W grudniu do propozycji Winnicy dołączyła także kategoria whisky z gatunku: blended, bourbon oraz single malt, pochodzących ze Szkocji, Irlandii, USA i Japonii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane