Property Forum 2015: Centra handlowe muszą brać pod uwagę potrzeby społeczne klientów

Property News 29 września 2015 11:06

Kilkanaście lat temu to sklepy spożywcze przyciągały klientów, dziś już nie gwarantują sukcesu. Co zajmie ich miejsce? O roli rozrywki w centrach handlowych dyskutowali uczestnicy Property Forum 2015 podczas sesji Centra handlowe: Handel czy rozrywka – co przyciąga klientów?

- To naturalny proces. 20 lat temu centra handlowe były rozrywką samą w sobie – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor działu Asset Management Knight Frank. – Aktualnie centra handlowe muszą bardzo wnikliwie badać klienta i jego potrzeby. Z jednej strony mamy do czynienia z zawężeniem zasięgu oddziaływania, z drugiej strony centra oferujące specyficzną ofertę, przyciągają klientów z najdalszych zakątków miast.

Nie tylko zarządcy, ale również najemcy muszą zadbać o zmianę postrzegania ich roli w centrach handlowych przez klientów.

- Łączymy rozrywkę z edukacją, by w ten sposób przyciągnąć klientów – mówi Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall. – Organizujemy eventy kulinarne na przestrzeni wspólnej, przygotowujemy pokazy kulinarne, itp. Rozrywka przez edukację w naszym przypadku doskonale się sprawdza.

Według Agnieszki Mielcarz, dodatkowym aspektem, który należy brać pod uwagę przy projektowaniu oferty rozrywkowej w obiektach handlowych, są potrzeby społeczne klientów.

- Poszukujemy kontaktu z ludźmi, centra handlowe stają się punktem realizacji potrzeb społecznościowych – mówi dyrektor działu Asset Management Knight Frank.

Więcej na propertynews.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane