Prymat liderem telewizyjnego product placementu

Autor: wirtualnemedia.pl 10 kwietnia 2018 11:10

Prymat liderem telewizyjnego product placementu Fot. za wirtualnemedia.pl

Od 2015 do połowy ub.r. programami telewizyjnymi, w których zdecydowanie najwięcej lokowano różne produkty, były „Doradca smaku” w TVN i „Przepis dnia” w TVP1 sponsorowane przez Prymat - podają Wirtualnemedia.pl.

Analizę lokowania produktów w telewizji na zlecenie Krajowe Rady Radiofonii i Telewizji przeprowadziła Pentagon Research na podstawie swojego monitoringu. Objął on sześć stacji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Turbo i TVN Style) od stycznia 2015 do czerwca ub.r. Do analizy wybrano 36 programów, które powstały w ścisłej współpracy nadawców z reklamodawcami. Zdecydowanie najczęściej obecnymi na antenie były trzy: „Doradca smaku” w TVN (251 odcinków, z których każdy trwał po prawie 9 minut), „Przepis dnia” w TVP1 (355 odcinków po nieco ponad 4 minuty) oraz „Wysmakowani” w Polsacie (208 odcinków po 2,5 minuty). Pierwsze dwa programy zrealizowano wspólnie z firmą Prymat, a trzeci - z McCormick Polska, producentem przypraw Kamis.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane