Przed Piotem i Pawłem pracowita końcówka roku

Autor: www.dlahandlu.pl 16 września 2016 11:39

Przed Piotem i Pawłem pracowita końcówka roku fot. materiały prasowe

Na przełomie 2016 /2017 r. sieć Piotr i Paweł chce wprowadzić kilka ułatwień technologicznych dla swoich klientów. Sieć zainwestuje m.in. w technologię self scanning oraz nową witrynę sklepu internetowego. Ponadto, do końca roku firma uruchomi jeszcze ok. 10 supermarketów poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

Technologia self-scanning czyli umożliwienie klientom samodzielnego skanowania towarów wkładanych do koszyka ma wiele zalet m.in. skrócenie czasu obsługi przy kasie – klient nie wykłada przy kasie towarów z koszyka, kasjer nie musi ich skanować, a klient ponownie pakować do koszyka.

Supermarkety Piotr i Paweł to sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 135 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane